wtorek, 29 sierpnia 2017

Męska pielęgnacja

Trudny temat. Nawet bardzo.
Większość facetów reaguje alergią na same słowo kosmetyki dla mężczyzn. Mój mi na dzień dobry krzyczał, że on żadnej maseczki nie będzie nakładał. Ani malował rzęs. Tjaaa...
A tu nie chodzi o maseczki i odżywki do rzęs, tylko o podstawową pielęgnacje. Ilu facetów ma przesuszoną cerę, ilu ma skórę popękaną na dłoniach, o stopach w ogóle nie wspomnę. Niestety panowie, samo mydło nie wystarczy. Czasem trzeba użyć kremu, by skórę natłuścić i nawilżyć, aby była w dobrej kondycji. No ale ciężko z tym...


Ostatnio chciałam kupić balsam do ciała dla płci przeciwnej - https://panciacho.pl/balsam-ciala-dla-mezczyzn/ - byście widzieli minę mojego towarzysza :) Powiedział mi, że jak chcę, to mogę sobie nawet osobny krem do brwi i łokci kupować. On się z tego wypisuje. Jezuuu....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz